lördag 29 januari 2011

funderingar om matklubben From.

Kära Fromkockar.
jag tycker att vi börjar att tappa det vi en gång så envist gick in i ,nämligen att bestämma när nästa matmöte skulle äga rum,vi såg framemot när vi skulle laga mat nästa gång,
gå igenom en ny kontinent och dess matkultur,jag såg alltid en utmaning i att kunna bjuda er på något annorlunda än kött och beasås,det känns som vi har tappat gnistan lite ,ni får rätta mig om jag har fel.Jag kan förstå om tiden inte räcker till alla gånger med barn och regeringskansliet,
Sä nästa matmöte är om jag inte minns fel i st,petersburgs kockkvarter.
kan vara bra att få veta om och när det blir av,och gärna en liten fingervisning vad som skall lagas. med bästa fromhälsningar från Rönnbys matglade kock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar